Kontaktuj się z nami
Twoja lista życzeń

Twoja lista życzeń jest pusta!

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty!

Twoja lista porównawcza

Warunki i postanowienia

Aphrodonis Media Group Ltd, zwane dalej "Dialando", publikuje poniższe warunki i postanowienia:

Niniejsze warunki i postanowienia dotyczą wyłącznie zamawiania i wysyłania towarów, które klient [prywatny konsument] zamawia w Internecie za pośrednictwem zakupów online. Wraz z złożeniem zamówienia akceptowane są niniejsze AGB.

1. Zawarcie umowy

Prezentacja produktów w sklepie internetowym nie stanowi prawnie wiążącej oferty, lecz niezobowiązującego katalogu online. Po wprowadzeniu danych osobowych i kliknięciu przycisku "Kup" w ostatnim kroku procesu zamawiania, składasz wiążące zamówienie na zakup towarów znajdujących się w koszyku. Potwierdzenie otrzymania zamówienia następuje natychmiast po wysłaniu zamówienia drogą e-mailową i SMS. Umowa kupna zostaje zawarta z naszym potwierdzeniem zamówienia lub dostawą towarów.

Zamówienia telefoniczne są obecnie niemożliwe! Jeśli jednak potrzebujesz pomocy dotyczącej produktu lub masz problemy z złożeniem zamówienia, skontaktuj się z nami w każdym czasie.

2. Tekst umowy

Twoje dane zamówienia będą przechowywane przez nas i możesz je obejrzeć w obszarze logowania klienta, nawet później. Jak tylko złożysz zamówienie u nas i nie utworzysz hasła i konta klienta samodzielnie, nasz system sklepowy automatycznie utworzy dla Ciebie konto klienta. Hasło zostanie utworzone automatycznie i przesłane do Ciebie drogą e-mailową. Oczywiście tylko Ty znasz to hasło. Możesz zmieniać hasło w każdej chwili w swoim koncie klienta!

Otrzymasz również podsumowanie danych zamówienia drogą e-mailową. Jeśli nie otrzymasz tego e-maila z powodu ewentualnych błędów, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta! Prosimy także wziąć pod uwagę możliwość, że e-mail mógł trafić do folderu ze spamem.

3. Instrukcja odstąpienia

Prawo odstąpienia

Masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni bez podawania przyczyn. Okres odstąpienia wynosi 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia wskazana przez Ciebie, niebędąca przewoźnikiem, przejęła lub przejęła w posiadanie ostatnią rzecz. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, musisz poinformować Dialando o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy za pomocą jednoznacznego oświadczenia (np. listu, faksu lub e-maila wysłanego pocztą). Najłatwiej skontaktować się z nami, korzystając z dostępnych opcji kontaktu wymienionych na naszej stronie kontaktowej!

Jeśli skorzystasz z tej opcji, natychmiast (np. drogą e-mailową) otrzymasz potwierdzenie odbioru takiego odstąpienia. Aby zachować termin odstąpienia, wystarczy, że wyślesz powiadomienie o wykonaniu prawa odstąpienia przed upływem terminu odstąpienia.

Prosimy, nie zapomnij przesłać nam numeru zamówienia, który otrzymałeś wraz z umową sprzedaży!

Skutki odstąpienia

Jeśli odwołasz tę umowę, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybrania przez Ciebie innego sposobu dostawy niż najtańsza standardowa dostawa oferowana przez nas), niezwłocznie i w każdym przypadku nie później niż trzydzieści dni od dnia, w którym otrzymaliśmy powiadomienie o odwołaniu niniejszej umowy. Do zwrotu użyjemy takich samych środków płatniczych, jakie Ty użyłeś do dokonania oryginalnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej z Tobą; w żadnym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem środków do czasu otrzymania towarów z powrotem lub do czasu dostarczenia nam dowodu odesłania towarów, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Musisz odesłać lub przekazać nam towary natychmiast, a w każdym razie nie później niż trzydzieści dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odwołaniu niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeśli odeślesz towary przed upływem trzydziestodniowego terminu. Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu towarów do naszego magazynu w Niemczech, chyba że został ogłoszony lokalny magazyn! Poniesiesz tylko koszty utraty wartości towarów, jeśli ta utrata wartości wynika z obchodzenia się z towarami w sposób niezbędny do spraw dzenia ich stanu, cech i funkcji.

Koniec instrukcji odstąpienia

4. Gwarancja i rękojmia

Proszę zobaczyć stronę "Gwarancja i rękojmia"

5. Dostawa i zwroty

Dostawa jest realizowana albo przez Dialando, albo w wyjątkowych przypadkach przez dostawcę. Jeśli klient nie przyjmie towaru lub odmówi jego przyjęcia pomimo ustalonego przez Dialando terminu, właściciel Dialando (patrz imprint) może zdecydować się na wycofanie się z umowy. Aktualne koszty wysyłki można znaleźć w menu Koszty wysyłki w dziale Informacje. W przypadku ewentualnych zwrotów, prosimy użyć oryginalnego opakowania, jeśli to możliwe, lub równoważnego opakowania zapewniającego wystarczającą ochronę towarów.

6. Uszkodzenia w transporcie

Jeśli dostarczone są towary z oczywistymi uszkodzeniami transportowymi, prosimy o reklamację takich błędów jak najszybciej u dostawcy lub w miejscu odbioru przesyłki i natychmiastowy kontakt z nami, najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych. Twoje prawa jako konsumenta, zwłaszcza twoje prawo do rękojmi, pozostają nienaruszone. Pomagasz nam w dochodzeniu naszych własnych roszczeń przeciwko przewoźnikowi lub firmie ubezpieczeniowej transportu.

7. Potrącenie

Klient może potrącać tylko wobec roszczeń, które zostały prawomocnie uznane lub nie są kwestionowane przez właściciela Dialando (patrz imprint). Klient ma tylko prawo zatrzymania wierzytelności wynikającej z tego samego stosunku umownego.

8. Ochrona danych i bezpieczeństwo

Proszę zobaczyć stronę Ochrona danych & bezpieczeństwo

9. Płatność

Cena zakupu jest płatna natychmiast po otrzymaniu naszego potwierdzenia zamówienia, chyba że zamówienie zostało złożone za pośrednictwem dostawcy usług płatniczych oferującego "płatność na konto". Klient może zapłacić cenę zakupu przelewem bankowym na konto wskazane w potwierdzeniu zamówienia, za pośrednictwem Paypal lub kartą kredytową. Całkowita cena wskazana w potwierdzeniu zamówienia musi być zapłacona. Wszystkie ceny zawierają już obowiązkowy podatek VAT, który jest różny w każdym kraju. Właściciel Dialando (patrz imprint) zobowiązany jest do uiszczenia prawnie obowiązującego podatku VAT przy zawarciu umowy.

Na potwierdzeniu zamówienia lub potwierdzeniu zamówienia VAT nie jest pokazany z przyczyn technicznych, ale zawiera informację "Cena z VAT zgodnie z ustawą". Jeśli potrzebujesz faktury z widocznym VAT, skontaktuj się z nami!

W ogólnym przypadku sis pozostaje własnością Dialando do pełnej zapłaty. Aby uzyskać dalsze informacje na temat metod płatności, proszę odnieść się do sekcji Metody płatności w dziale Informacje.

10. Gwarancja, rękojmia i obsługa posprzedażna

O ile nie ustalono inaczej, stosuje się ustawową odpowiedzialność za wady. Informacje dotyczące gwarancji indywidualnych producentów można znaleźć w dokumentacji produktu. Czy przysługuje roszczenie z tytułu gwarancji producenta, można dowiedzieć się na stronach produktów w opisie. Naszą obsługę klienta można osiągnąć tutaj!

11. Zwrot towaru

Zakupy bez ryzyka, u nas to żaden problem! Zgodnie z ustawowo ustanowionym prawem odstąpienia, możesz również zwrócić towary, które ci się nie podobają, zgodnie z pierwotnym przeznaczeniem. Proszę przeczytać poniżej, co powinieneś wziąć pod uwagę w przypadku zwrotu.

Dalsze przydatne informacje można znaleźć jak zawsze na naszej stronie FAQ

Nasza prośba do Ciebie!

Proszę traktować nasze towary, które chcesz zwrócić, jak swój majątek, aby uniknąć pogorszenia nowego stanu.

Już podczas otwierania opakowania można uniknąć uszkodzeń podczas wysy łki i opakowania produktu lub samego produktu, starannie go rozpakowując. Dotyczy to zwłaszcza większych przedmiotów, takich jak nawijarki do zegarków i pudełka na zegarki, ponieważ do bezpiecznego zwrotu tych przedmiotów najlepiej używać oryginalnego opakowania.

Pozostaw folie ochronne na zegarku, bransolecie lub części biżuteryjnej i nie usuwaj ich, jeśli to możliwe. Nie używaj towarów, które prawdopodobnie zwrócisz. Na przykład paski skórzane musiałybyśmy wymieniać po krótkim okresie noszenia z powodów higienicznych. Bransolety stalowe bardzo szybko pokazują pierwsze rysy na polerowanych powierzchniach, co trzeba by było pracochłonnie polerować lub wymieniać, aby nie rozczarować następnego klienta.

Dziękujemy za uwagę i ostrożność w tej kwestii i bardzo to cenimy!

Zwroty

Proszę zwrócić uwagę na poniższe punkty przy zwrocie towarów:

Zanim odesłasz nam przedmiot, poprośmy cię o skontaktowanie się z naszym wsparciem w celu zgłoszenia zwrotu! Nasza obsługa klienta wyśle ci już wypełniony formularz zwrotu, gdzie znajdziesz również adres zwrotu. 

Spakuj przedmiot, który chcesz zwrócić, wraz z ewentualnymi dołączonymi akcesoriami. Aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu, zalecamy korzystanie z oryginalnego opakowania.

Umieść w paczce formularz zwrotu otrzymany od nas. To znacznie przyspieszy ewentualne zwroty lub wymiany.

Wybór dostawcy usług, którym chcesz skorzystać, zależy od ciebie. W własnym interesie prosimy, aby przesyłka była ubezpieczona i możliwa do śledzenia (przesyłka ubezpieczona). Ponadto będziemy mieli dla ciebie opcję zajęcia się zwrotem przesyłki. W takim przypadku koszty przesyłki zwrotnej zostaną po prostu odjęte od kwoty zwrotu. 

Prosimy o unikanie zwrotów za pośrednictwem firm przewozowych, obciążymy cię kosztami poniesionymi (obecnie 15,00 euro za DHL) w przypadku zwrotu!

Wymiana

Chciałbyś zwrócić jeden lub więcej przedmiotów, ale chciałbyś otrzymać jednocześnie jeden lub więcej innych przedmiotów? Prosimy o poinformowanie naszych specjalistów ds. obsługi klienta dotyczących przesyłki zwrotnej o swoich życzeniach w tej sprawie! 

W Dialando wymiana na inne towary jest możliwa poza 14-dniowym prawem odstąpienia, w ciągu 30 dni od dostawy, o ile towary są nieużywane. Ta regulacja nie stanowi ograniczenia twoich praw jako konsumenta, ale ich rozszerzenia.

Jeśli wymiana wymaga dodatkowej opłaty (nowe towary są droższe niż zwrócone), pracownik obsługi poinformuje cię, jak tylko zwrot dotrze do nas.

Refundacja

W przypadku zwrotu pieniądze zostaną zaksięgowane tak samo, jak je otrzymaliśmy. Na przykład, jeśli zakupiłeś za pomocą karty kredytowej, płatność jest po prostu anulowana, a wystawca karty księguje zwrot płatności! 

W przypadku uznania kredytu, prosimy o podanie nam swojego numeru IBAN i BIC lub numeru konta bankowego w celu przekazania kwoty zwrotu.

!

Dalsze pomocne informacje znajdziesz jak zawsze na naszej stronie FAQ!

12. Klarna

We współpracy z Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Sztokholm, Szwecja, oferujemy następujące opcje płatności dla określonych krajów. Płatność zawsze dokonywana jest na rzecz Klarna:

Faktura: Okres płatności wynosi [14] dni od daty wysyłki towarów/biletów/ lub, w przypadku innych usług, od daty udostępnienia usługi. Pełne warunki faktury dla krajów, w których dostępna jest ta metoda płatności, można znaleźć tutaj: Niemcy, Austria.

Zakup na raty: Usługa finansowania Klarny pozwala na płacenie za zakup w stałych lub elastycznych miesięcznych ratach zgodnie z warunkami określonymi w procesie realizacji zamówienia. Płatność w ratach jest wymagana na koniec każdego miesiąca po otrzymaniu przez Klarnę faktury miesięcznej. Więcej informacji na temat zakupów ratalnych, w tym Ogólne Warunki i Warunki oraz Informacje Standardowe dla Konsumentów Europejskich dla krajów, w których dostępna jest ta metoda płatności, można znaleźć tutaj (dostępne tylko w krajach wskazanych): Niemcy, Austria.

Sofortüberweisung: Dostępne w Niemczech, Austrii, Belgii, Włoszech, Hiszpanii, Polsce i Holandii Twoje konto zostanie obciążone natychmiast po złożeniu zamówienia.

Polecenie zapłaty: Polecenie zapłaty zostanie wysłane po wysłaniu towarów. O czasie zostaniesz poinformowany drogą mailową.

Karta kredytowa (Visa/Mastercard): Dostępne w Niemczech. Obciążenie następuje po wysłaniu towarów lub biletów / dostępności usług lub, w przypadku subskrypcji, zgodnie z komunikowanymi terminami.

Użycie metod płatności faktury, zakupu ratalnego i polecenia zapłaty wymaga pozytywnej weryfikacji kredytowej. W związku z tym przekażemy Twoje dane Klarnie w celu oceny adresu i kredytu w kontekście inicjacji zakupu i przetwarzania umowy zakupu. Prosimy o zrozumienie, że możemy zaoferować tylko te metody płatności, które są dozwolone na podstawie wyników weryfikacji kredytowej. Więcej informacji oraz warunki korzystania z Klarny można znaleźć tutaj. Ogólne informacje o Klarnie można znaleźć tutaj. Twoje dane osobowe będą traktowane przez Klarnę zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych oraz zgodnie z informacjami zawartymi w Polityce prywatności Klarny.

13. Uwaga dotycząca przepisów dotyczących baterii

W związku z sprzedażą baterii lub akumulatorów albo z dostawą zegarków lub innych urządzeń zawierających baterie lub akumulatory, jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o następującym zgodnie z przepisami dotyczącymi baterii: Baterie lub akumulatory nie mogą być usuwane w odpadach domowych. Jesteś zobowiązany zwrócić zużyte baterie lub akumulatory jako użytkownik końcowy. Baterie lub akumulatory można zwrócić po użyciu w miejscu sprzedaży lub w jego najbliższym otoczeniu (na przykład w punktach gromadzenia komunalnego lub w handlu) bezpłatnie. Możesz także zwrócić baterie do nas pocztą. Baterie lub akumulatory zawierające substancje szkodliwe są oznaczone symbolem przekreślonego kosza na śmieci. Ob

14. Miejsce wykonania, miejsce jurysdykcji

Wszystkie obecne i przyszłe roszczenia wynikające z relacji biznesowych, wyłączne miejsce jurysdykcji dla przedsiębiorców jest siedziba sprzedawcy. Miejsce jurysdykcji i wykonania dla przedsiębiorców to Pafos, Cypr.

15. Rozstrzyganie sporów

Europejska Komisja udostępnia platformę do rozstrzygania sporów online (OS), którą znajdziesz tutaj. Konsumenci mają możliwość skorzystania z tej platformy do rozstrzygania swoich sporów. W celu rozstrzygnięcia sporów wynikających z relacji kontraktowych z konsumentem lub czy taka relacja kontraktowa w ogóle istnieje, jesteśmy zobowiązani do udziału w postępowaniach rozstrzygania sporów przed sądem arbitrażowym dla konsumentów. Odpowiedzialny jest ogólny sąd arbit rażowy dla konsumentów (od 01.01.2020 r.: uniwersalny sąd arbitrażowy) Zentrum für Schlichtung e.V., Straßburger Straße 8, 77694 Kehl am Rhein, www.verbraucher-schlichter.de. Weźmiemy udział w postępowaniach rozstrzygania sporów przed tym biurem.

16. Postanowienia końcowe, klauzula dzielności

Jeśli jedna lub więcej postanowień niniejszych OGÓLNYCH WARUNKÓW HANDLOWYCH (OGÓLNYCH WARUNKÓW HANDLOWYCH) będzie nieważna, nie będzie to skutkować nieważnością całej umowy. Nieskuteczne postanowienie zostanie zastąpione odpowiednim przepisem prawnym. Do tego kontraktu ma zastosowanie wyłącznie prawo cypryjskie. Dla klientów z Polski jednak prawo irlandzkie!

Aphrodonis Media Group Ltd

110, Eleftheriou Venizelou

KRS Cypr: HE366111

Dyrektor Zarządzający: Richard Andessner

telefon: +357 22000270

www.aphrodonis-media.com

Prawo autorskie (c) 2021 Aphrodonis Media Group Ltd.

Wszystkie marki i znaki towarowe używane są własnością ich odpowiednich właścicieli. Wszystkie obrazy są prawnie chronione i są własnością Dialando i/lub producentów lub dostawców prezentowanych produktów. Nadużycie lub nieuprawnione korzystanie z treści będzie ścigane prawnie i zgłoszone.