Kontaktuj się z nami
Twoja lista życzeń

Twoja lista życzeń jest pusta!

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty!

Twoja lista porównawcza

Odpowiedzi na często zadawane pytania

Proszę znaleźć poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. 

Jeśli masz pytanie, na które nie możesz znaleźć odpowiedzi, proszę śmiało skontaktuj się z naszą przyjazną obsługą klienta, która udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.

Zegarki

Czy zegarki są oryginalne?

To jedno z najczęściej zadawanych pytań, które otrzymujemy, i rozumiemy dlaczego. Tak, wszystkie nasze zegarki są w 100% oryginalne!

Zegarki projektantów stały się dosyć popularne w ostatnich latach i jesteśmy bardzo dumni, mówiąc , że wszystkie nasze zegarki są autentyczne i oryginalne. Wszystkie są objęte dwuletnią gwarancją producenta.

Otrzymasz książeczkę gwarancyjną / instrukcję obsługi w pudełku, a zegarek jest dostarczany w oryginalnym opakowaniu. Wielu klientów prosi o numery seryjne, ale niestety kilka marek, które sprzedajemy, nie korzysta z tego systemu; na przykład Michael Kors i Marc Jacobs nie używają numerów seryjnych na żadnym ze swoich produktów. Fakt, że masz gwarancję na swój zegarek, to zazwyczaj znak, że zegarek jest autentyczny. Więcej informacji na temat gwarancji znajdziesz tutaj

Zmiana rozmiaru zegarka

Wszystkie zegarki z ogniwami zawierają pewną liczbę zegarów, które można zdjąć.

Możesz łatwo zidentyfikować te, które można zdjąć, po strzałkach na wewnętrznej stronie paska. Niestety, możliwe jest tylko zmniejszenie paska. Nie ma możliwości zamówienia dodatkowych ogniw, poza tymi, które już są dołączone.

Zmiana rozmiaru paska powinna być zawsze przeprowadzana przez kwalifikowanego zegarmistrza. Znajdź zegarmistrza, który sprzedaje zegarki tej samej marki, ponieważ czasami wymaga to pewnej wiedzy i/lub narzędzi.

Pamiętaj, że paski zegarka wykonane z ceramiki są bardzo wrażliwe na uderzenia i mogą łatwo się złamać, jeśli reguluje je osoba niekwalifikowana, dlatego zawsze korzystaj z usług profesjonalisty.

To również dobry pomysłaby zachować zdjete ognie. Pamiętaj, że twoje prawo do zwrotu produktu wygasa, gdy zegarek zostanie zmieniony rozmiarem.

Nie pokrywamy kosztów zmiany rozmiaru, jednakże, przyznamy ci 35 PLN kredytu na twoje następne zakupy. Wystarczy wysłać zdjęcie paragonu na nasze wsparcie.

Począwszy od stycznia 2024 r. oferujemy naszym klientom możliwość skrócenia bransolet bezpośrednio podczas procesu składania zamówienia za niewielką opłatą tylko 29 PLN. Ta usługa jest oferowana dla wybranych modeli!

Bateria w mojej zegarek się wyczerpała, co mam zrobić?

Najczęstszym powodem zwolnienia tempa zegarka lub całkowitego zatrzymania się jest wyczerpanie baterii lub niedługo nastąpi.

Gwarancja nie obejmuje materiałów jednorazowych, takich jak baterie, ale oferujemy 10 EUR przy następnych zakupach, jeśli bateria wyczerpie się w ciągu pierwszego roku od otrzymania paczki.

Zwróć się do zegarmistrza/serwisanta, który sprzedaje ten sam model, ponieważ czasami wymaga to specjalnych narzędzi do otwarcia tylnej części zegarka podczas wymiany baterii. Natychmiast skontaktuj się z naszym obsługą klienta, aby nas poinformować, że zamierzasz wymienić baterię, a następnie wyślij zdjęcie paragonu, aby otrzymać kredyt w wysokości 10 EUR.

Jednym z powodów, dla których bateria może wyczerpać się w nowo zakupionym zegarku, jest to, że bateria została już zainstalowana podczas produkcji i pracuje, aż w końcu trafia do konsumenta. Czasami zegarek może być przechowywany przez pewien czas, a czasami może to po prostu oznaczać, że bateria się zepsuła.

Oczywiście sprawdzamy, czy każdy zegarek jest w dobrym stanie przed wysłaniem, ale czasami bateria może już zacząć zwalniać.

Zegarki ceramiczne

Keramika to bardzo odporny na zarysowania materiał, który znacznie lepiej zachowuje swój kolor i gładką powierzchnię niż metalowe zegarki.

Materiał nadaje zegarkowi również bardziej unikalny wygląd. Jednakże ważne jest, aby być delikatnym wobec swojego zegarka z keramiki, ponieważ nie jest on w stanie znieść twardych wstrząsów i uderzeń, jak metalowy czy plastikowy zegarek.

Keramika to materiał utwardzany w piecu, tak jak porcelanowa płyta, i dlatego należy go traktować z taką samą ostrożnością.

Nie ma gwarancji od producenta na bransoletki ceramiczne i naprawy mogą być kosztowne, dlatego upewnij się, że dbasz o swój zegarek z keramikią.

Instrukcje dotyczące pielęgnacji zegarków

Chcemy, abyś doświadczył jak największej satysfakcji, piękna, funkcjonalności i trwałości zegarka! Zarówno tańsze, jak i droższe marki zawierają drobne części mechaniczne, dlatego ważne jest, abyś pamiętał o następujących kwestiach:

  • Unikaj ekstremalnych warunków, takich jak bezpośrednie działanie światła słonecznego, ekstremalne ciepło lub ekstremalne zimno. Ekstremalne ciepło lub zimno może spowodować awarię zegarka i skrócenie jego żywotności.
  • Unikaj wystawiania zegarka na działanie wilgoci, jeśli nie są one oznaczone jako 10 lub 20 ATM. Nigdy nie używaj przycisków ani koronki, gdy zegarek jest wilgotny. Jeśli dostaniesz wodę lub kondensat do środka, zegarek powinien zostać natychmiast sprawdzony przez autoryzowanego zegarmistrza. Nawet jeśli kondensacja wydaje się zniknąć, komponenty w zegarku mogą już zostać uszkodzone przez to.

  • Kondensacja wewnątrz zegarka: Nagłe zmiany temperatury mogą spowodować ujemne ciśnienie w zegarku, co może skutkować kondensacją. Jeśli to się zdarzy, możesz zobaczyć ciecz wewnątrz szkła. Jeśli ciecz przestaje być widoczna, nie oznacza to, że wilgotność zniknęła. Zegarek powinien być jak najszybciej wysłany do zegarmistrza, który może otworzyć zegarek i usunąć wilgoć. Wilgoć może przeniknąć do samego mechanizmu i spowodować awarię zegarka. Nawet zegarki oznaczone jako 10 lub 20 ATM nie są chronione przed zmianami temperatury. Kondensacja może wystąpić, na przykład, gdy przechodzisz z temperatury poniżej zera na wysokie temperatury wewnątrz pomieszczenia lub gdy trzymasz zegarek w łazience podczas korzystania z prysznica. Kondensacja nie jest koniecznie wadą produkcyjną, więc zegarek nie zawsze może być zwrócony. Decyzja należy do każdego producenta indywidualnie.

  • Unikaj wstrząsów i uderzeń dla zegarka. Twój zegarek jest zaprojektowany do wytrzymywania normalnego użytkowania. Nie powinieneś spać z zegarkiem.

  • Unikaj wystawiania zegarka na działanie perfum, mydła lub innych substancji chemicznych, które mogą spowodować uszkodzenia. Uszkodzenia mogą obejmować przebarwienia, zmiany lub inne uszkodzenia obudowy, paska / bransoletki lub innych części. Unikaj noszenia bransoletek na tym samym ramieniu co zegarek, ponieważ może to powodować rysy i niepotrzebne ścieranie kryształu.

  • Unikaj pól magnetycznych lub elektryczności statycznej, które mogą uszkodzić mechanizm zegarka. Zazwyczaj zegarek nie jest dotknięty ogólnymi urządzeniami domowymi, takimi jak telewizor, sprzęt stereo itp.

  • Utrzymuj zegarek czysty. Czyść go wilgotną, miękką szmatką (tylko jeśli może wytrzymać kontakt z wodą). Spłucz zegarek po namoczeniu w wodzie z solą lub chlorowanej wodzie. Pasek powinien być regularnie czyszczony, aby zachować jego wygląd i zmniejszyć zużycie. Pamiętaj, że bransoletki pozłacane są bardziej delikatne niż bransoletki ze stali nierdzewnej. (Patrz wyżej.) Czyść miękką szczotką i łagodnym mydłem. Po każdym czyszczeniu wytrzyj zegarek suchą, miękką szmatką.

  • Pasek skórzany to naturalny produkt, który jest bardzo wrażliwy na wilgoć, pot, chemikalia i zużycie. Pasek ma tylko ograniczoną żywotność i musi (nawet ze względów higienicznych) być wymieniany co 6-12 miesięcy, w zależności od tego, jak często używasz paska. Podczas wymiany należy również sprawdzić lub wymienić pinezki.

  • Pasek ze stali nierdzewnej nie ulega utlenianiu i zazwyczaj nie wymaga polerowania. Można go czyścić za pomocą trochę mydła i wody. Pamiętaj, że twój zegarek może nie zawsze wytrzymać zbyt duży kontakt z wodą. Przeczytaj o zdolności zegarka do wytrzymywania wody przed czyszczeniem.

  • Pasek i zegarek pozłacane wymagają bardzo ostrożnej pielęgnacji. Pasek pozłacany jest bardziej delikatny niż pasek ze stali nierdzewnej. Czyszczenie i obsługa z należytą ostrożnością jest koniecznością we wszystkich zegarkach i bransoletkach. Pasek pozłacany musi być czyścić bardzo ostrożnie. Intensywne pocieranie oczywiście zużywa powierzchnię pozłacaną i zwiększa ryzyko skrócenia żywotności zegarka.
  • Nieprawidłowa obsługa i pielęgnacja jest zazwyczaj powodem, dlaczego metal staje się przebarwiony.

  • Wielkim problemem dla małego odsetka populacji jest to, że skóra może wydzielać substancje, które mogą powodować przebarwienia metali. W najgorszym przypadku biżuteria może stać się przebarwiona i nieatrakcyjna w ciągu kilku godzin! Niestety, nie ma nic, co można zrobić, aby temu zapobiec. Na szczęście większość osób nie ma tego problemu.

  • Zmiana czasu i daty na zegarku powinna być preferowana między 22.00 a 02.00 (dotyczy to zegarków z datą, gdy jest to zegar 24-godzinny), ponieważ może to uszkodzić mechanizm wewnątrz zegarka.

Zegarki z kamieniami

Wiele wzorów jest ozdabianych cyrkoniami. Niektóre marki posiadają nawet prawdziwe diamenty. Jeśli tak, zegarek jest dostarczany z certyfikatem.

Każdy kamień jest nakładany ręcznie, a czasami może się odpaść. Może to być spowodowane kilkoma czynnikami, takimi jak wyschnięcie kleju lub kontakt kamieni z wodą. Kamienie i śruby niestety nie są objęte gwarancją, ale ich naprawa nie jest droga u zegarmistrza. Dialando, oczywiście, uważa, że kamienie powinny trzymać się dłużej niż 3 miesiące, dlatego oferujemy naszym klientom kredyt w wysokości 10 EUR na maksymalnie 3 luźne kamienie w ciągu 3 miesięcy, jeśli prześlesz nam paragon z naprawy. E-mailowy nasz dział obsługi klienta po więcej informacji.

Jeśli twój zegarek dociera uszkodzony albo zostaje dostarczony z brakującym kamieniem, wtedy prosimy skontaktuj się z nami natychmiast.

Sekundnik nie tyka, ale zegarek wciąż działa?

Jeśli zegarek działa, ale wskazówka sekundowa jest nieruchoma, to zegarek może mieć chronograf, a wtedy wskazówka sekundowa jest zegarem czasomierza.

Czasomierz rozpoczyna odliczanie po naciśnięciu przycisku o godzinie 2.

Zatrzymujesz chronograf, naciskając ten sam przycisk, a następnie resetujesz chronograf, naciskając przycisk o godzinie 4.

Chronograf nie powinien normalnie działać ciągle, ponieważ bateria szybciej się wyczerpuje.

Większość zegarków ma wskazówkę sekundową dla standardowego czasu na jednym z mniejszych tarcz, nie można jej wyłączyć bez wyciągania koronki.

Bezpieczeństwo wodne

Zanim zaczniesz używać swojego zegarka, ważne jest, abyś spojrzał na tył zegarka, aby sprawdzić, jak odporny na wodę jest, i przeczytał poniższe informacje.

Termin "wodoodporny" już nie jest używany, ponieważ może być mylący. Zegarki mogą wytrzymać kontakt z wodą w różnych ilościach. Odporność na wodę oznacza stopień, w jakim zegarek może się zmoczyć lub oprzeć ciśnienie tworzone przez określone ilości wody. Jednostki używane to ATM, Bar, M (metry) lub FT (stopy), odnoszące się do stopnia testów ciśnienia. Te liczby wyjaśniają ilość ciśnienia, które zegarek jest projektowany, aby wytrzymać, i nie oznaczają głębokości, chociaż to jest powszechne nieporozumienie. Dlatego niemożliwe jest nurkowanie 30 metrów poniżej powierzchni zegarka oznaczonego symbolem 3 ATM (30m). Taki zegarek może wytrzymać tylko ochlapanie wodą. Ważne jest pamiętanie, że odporność na wodę jest mierzona w stanie statycznym lub nieruchomym w zimnych warunkach. Nie uwzględnia się tego, że ciśnienie wzrasta wraz z ruchem. Kiedy płyniesz, na przykład, wywierasz ciśnienie na zegarek po prostu poruszając się w wodzie.

Uszkodzenia spowodowane wodą twojego zegarka są tylko objęte gwarancją, jeśli twój zegarek ma 10 ATM lub więcej. Pamiętaj, aby sprawdzić, czy uszczelka gumowa nie wyschła od czasu do czasu. Wysychanie uszczelki gumowej zachodzi naturalnie po pewnym czasie, a ekspozycja na chlor, wodę morską lub mydło może również wysuszyć uszczelkę, a następnie zegarek może przepuszczać wodę. Dlatego należy wymieniać uszczelkę rocznie, a koszty ponosi konsument.

UWAGA! Nie używaj zegarka podczas gorącego prysznica, sauny lub gorącej kąpieli w wannie, ponieważ może to wpłynąć na uszczelkę, a większość zegarków nie nadaje się do pary i ciepła. Może wystąpić kondensacja, nawet w zegarkach oznaczonych symbolem 10 ATM i więcej! Nagłe zmiany temperatury mogą spowodować ujemne ciśnienie w zegarku, co prowadzi do kondensacji. Jeśli to nastąpi, możesz zobaczyć ciecz wewnątrz szkła. Jeśli ciecz nie jest już widoczna, nie oznacza to, że wilgoć zniknęła. Zegarek musi być natychmiast oddany do zegarmistrza, który może usunąć wilgoć.

Wilgoć może przedostać się do samego mechanizmu, a zegarek może się złamać. Nawet zegarki oznaczone symbolem 10 lub 20 ATM nie są chronione przed zmianami temperatury. Na przykład kondensacja może wystąpić, jeśli przechodzisz z minusowych stopni na zewnątrz do wysokiej temperatury wewnątrz pomieszczenia lub jeśli trzymasz zegarek w łazience podczas korzystania z prysznica. Kiedy to nastąpi, niekoniecznie jest to wada fabryczna, a więc niekoniecznie może być objęte gwarancją. To zależy od każdego indywidualnego producenta.

Urządzenie wymienione może wyglądać inaczej w różnych częściach świata, na różnych modelach i stronach internetowych. Przykładem może być to, że 30 metrów = 3ATM = 3BAR = 100ft wszystkie mają to samo znaczenie, co 1000mm = 100cm = 10dm = 1m, są faktycznie tą samą wymiarem.

Zegarek jest oznaczony z tyłu symbolem odporności na wodę, którą może wytrzymać.

Co to jest chronograf i jak go skalibrować?

Chronograf to po prostu zegar odmierzający czas.

Możesz zobaczyć, że zegarek ma chronograf, sprawdzając, czy ma dwa dodatkowe przyciski obok korony (części, którą wyciągasz, aby zmienić czas) oraz czy na głównej tarczy są dodatkowe małe tarcze z małymi wskazówkami. Przycisk o godzinie 2 (górny) to przycisk startu i zatrzymywania, nazywany również przyciskiem A. Naciśnij przycisk raz, a zobaczysz, że jedna z małych wskazówek zaczyna się poruszać. Naciśnij ten sam przycisk ponownie, aby zatrzymać. Po użyciu chronografu należy go zresetować, co można łatwo zrobić, naciskając przycisk o godzinie 4 (dolny), nazywany również przyciskiem B. Wtedy zobaczysz, jak wskazówki skaczą lub szybko wracają do pozycji resetu.

Zwróć uwagę, że duża wskazówka sekundowa nie zawsze pokazuje czas! Niektóre modele mają tam chronograf. Jeśli tak jest, to duża wskazówka sekundowa powinna pozostać nieruchoma. Zazwyczaj można zobaczyć, że jedna z małych wskazówek na małej tarczy zawsze się porusza. To jest prawdziwa wskazówka sekundowa. Pamiętaj, że bateria szybciej się rozładowuje, gdy chronograf jest włączony.

Czasami chronograf może się zresetować pod kątem, ale nie ma w tym nic złego. Potrzebuje tylko kalibracji. Zazwyczaj jest to bardzo łatwe do skalibrowania, ale jeśli uważasz, że jest zbyt trudne, serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym wsparciem lub udania się do lokalnego zegarmistrza.

Aby skalibrować chronograf, najpierw upewnij się, że jest zresetowany, wciskając przycisk B. Następnie wyciągnij koronę do najbardziej zewnętrznej pozycji. Następnie możesz użyć przycisków A i B, aby kliknąć wskazówki chronografu, tak aby wszystkie wskazywały na 0 lub 12, w zależności od projektu zegarka.

Różne marki i modele mają różne metody kalibracji, ale najczęściej przycisk A przesuwa wskazówkę do przodu, a przycisk B do tyłu. Na niektórych zegarkach działa to trochę inaczej. Na przykład naciśnij przycisk A, aby ustawić pierwszą wskazówkę, gdy ją poprawnie ustawisz, naciśnij przycisk B, aby zmienić, którą wskazówkę zmieniasz przyciskiem A. Po zakończeniu kalibracji wystarczy wcisnąć koronę ponownie do końca, a teraz chronograf znajduje się w nowej pozycji resetu.

Możesz pójść do sklepu z zegarkami, który sprzedaje tę samą markę, i zapytać zegarmistrza, jeśli masz wątpliwości, co zrobić z twoim konkretnym modelem.

Paski do zegarków

Bransoletki nie są objęte gwarancją producenta zegarków, zobacz książeczkę gwarancyjną, która znajduje się w pudełku, w którym dostarczono zegarek.

Odpryski, zużycie, wady w mechanizmie zamykania, pinezki i ogniwa nie podlegają gwarancji.

Oczywiście, jesteśmy zadowoleni, że możemy pomóc, jeśli twój zegarek przyjdzie uszkodzony przy dostawie, ale musisz skontaktować się z nami natychmiast, jeśli taka sytuacja ma miejsce. Prosimy zauważyć, że zegarek musi być nieużywany, a ochronna folia plastikowa musi pozostać na zegarku, abyśmy mogli ci pomóc w przypadku zepsutej bransoletki.

Nie możemy przyjąć odpowiedzialności za zegarki, które są zwracane "jak nowe", ale są faktycznie używane.

Zamówienie i płatność

Zamówiłem/Zamówiłam, ale nie otrzymałem/otrzymałam żadnego potwierdzenia

Dziękujemy za zamówienie!

Jeśli nie otrzymałeś/otrzymałaś potwierdzenia drogą mailową lub wiadomością tekstową (SMS), proszę skontaktuj się z nami pod adresem wsparcia Dialando. Z przyjemnością pomożemy ci w tej i w każdej innej sprawie, która mogłaby cię niepokoić!.

Jedną z możliwości, dlaczego nie otrzymałeś/otrzymałaś potwierdzenia, jest to, że być może podałeś/podałaś nam nieprawidłowy adres e-mail podczas składania zamówienia. W przeciwnym razie koniecznie sprawdź folder ze spamem, może jakoś tam trafiło!


Jak mogę użyć mojego kodu rabatowego?

Jeśli otrzymałeś kod rabatowy, będziesz mógł dodać go podczas dokonywania zakupu. Prosimy zauważyć, że nie jest możliwe połączenie dwóch lub więcej kodów rabatowych.

Aby skorzystać z kodu, wystarczy kliknąć "Dodaj kupon" w koszyku, wpisać kod i kliknąć "Dodaj kupon". Koszyk zakupów automatycznie pojawi się po dodaniu produktu do koszyka.

Następnie możesz przejść do realizacji zamówienia, postępując zgodnie z procedurą.

Klarna - 30 dni na zapłatę. Bez odsetek

Dialando używa Klarna checkout dla klientów prywatnych.

Dzięki temu nasi klienci mogą płacić za pomocą płatności fakturą, płatności ratalnej, kartą kredytową i płatności bezpośredniej. Nasze faktury są wysyłane e-mailem w związku z wysłaniem zamówienia od nas. Faktura ma termin płatności 14 dni.

Klarna Checkout wymaga pewnych danych osobowych, aby zidentyfikować cię. Informacje, które musisz wprowadzić w celu ustalenia tożsamości, mogą się różnić w zależności od różnych zakupów i klientów.

Brak sprawdzania zdolności kredytowej w Klarna Checkout, chyba że wybrano formę płatności, która tego wymaga. Nie wpływa to na twoją zdolność kredytową i nie może być widziane przez innych, którzy żądają informacji kredytowej o Tobie, takich jak banki, itp.

Po właściwej identyfikacji Klarna Checkout pokazuje, jakie opcje finansowe są dla Ciebie dostępne.

Faktury są preselekcjonowane jako opcja płatności, ale oczywiście możesz swobodnie wybrać jedną z innych opcji, takich jak płatność bezpośrednia przelewem bankowym lub płatność kartą. Opcje, które są ci oferowane, mogą się różnić z czasem.

Dla dodatkowych informacji dotyczących płatności, skontaktuj się bezpośrednio z Klarną za pośrednictwem klarna.com/pl.

Wysyłka i dostarczenie

Pozycje magazynowe / Pozycje zamówienia

Produkty dostępne na stanie:

Jeśli zamówiłeś jeden lub więcej produktów, które są już dostępne na stanie, mogą zostać wysłane tego samego dnia lub następnego dnia roboczego, w zależności od pory dnia, w której złożyłeś zamówienie.

Produkty na zamówienie:

Jeśli zakupiłeś produkt, który nie jest dostępny na stanie, zazwyczaj zajmuje to 2-3 dni robocze, aby dotarł do naszego magazynu. Uwaga: Czasami może to potrwać dłużej, ale często produkty są dostarczane do Ciebie w ciągu 7 dni roboczych.

Produkty dostępne i na zamówienie:

Jeśli zakupiłeś więcej niż jeden produkt, z których jeden jest dostępny na stanie, podczas gdy pozostałe nie są dostępne, Twoje zamówienie zostanie wysłane do Ciebie, gdy produkt niedostępny na stanie dotrze do naszego magazynu i zamówienie zostanie zrealizowane.

Wysyłka, śledzenie i dostawa

Dostawa twojego zakupu jest zawsze bezpłatna, gdy składasz zamówienie u nas na kwotę minimum 75 EUR,

Generalnie paczki są wysyłane z naszego magazynu w Niemczech lub Szwecji przy użyciu usług firm UPS lub DPD

Całkowity czas dostawy zamówienia zależy od tego, czy zamówienie jest już dostępne na stanie w naszym magazynie, czy musimy specjalnie zamówić je w związku z twoim zamówieniem. Zazwyczaj zajmuje to 2-3 dni roboczych, aby paczka dotarła do najbliższego punktu odbioru od czasu wysłania, ale nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w organizacji UPS/DPD.

Gdy produkt jest wysyłany z naszego magazynu, otrzymasz potwierdzenie SMS na telefon wraz z numerem śledzenia, dzięki czemu możesz śledzić swoją przesyłkę. UPS/DPD powiadamia cię następnie, gdy paczka dotrze do punktu odbioru lub zostanie dostarczona do twojego drzwi.


Nieodebrane paczki

Dla pakietów , które nie zostały odebrane, zastrzegamy sobie prawo do pobrania opłaty za wysyłkę zwrotną wraz z opłatą manipulacyjną w wysokości 20 EUR.

Zamówienie zostanie automatycznie anulowane, jeśli paczka zostanie do nas zwrócona jako nieodebrana. 20 EUR zostanie odjęte od faktury przed jej uznaniem.

Jeśli chcesz, aby Twój pakiet został wysłany ponownie do Ciebie, powinieneś skontaktować się z naszym serwisem klienta, aby otrzymać link dotyczący tego, gdzie i jak możesz uiścić dodatkową opłatę za dostawę. Jednakże, musi to być zrobione PRZED zwrotem paczki. W przeciwnym razie zamówienie trzeba będzie złożyć ponownie od nowa.

Opóźnienia

Robić wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej przyspieszyć dostawę, ale niestety czasami mogą wystąpić opóźnienia. Dlatego nie gwarantujemy dostawy w konkretny dzień.

Jeśli produkt nie może być dostarczony w określonym terminie, skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o opóźnieniu. Kiedy Twój opóźniony produkt dotrze do nas, jest on priorytetowo opakowany i wysyłany do Ciebie jak najszybciej.

Jeśli zamówienie ma być opóźnione, Twoja faktura nie zostanie dotknięta, ponieważ nasze faktury są wysyłane drogą mailową w tym samym dniu, w którym Twoje zamówienie jest wysyłane z naszego magazynu.

Wycofanie i zwrot

Co oznacza prawo do odstąpienia od umowy?

Jesteśmy wdzięczni za każde złożone u nas zamówienie, ale rozumiemy, że czasem chcesz anulować swoje zakupy z różnych powodów.

W tym przypadku stosujemy Ustawę o handlu na odległość (inaczej znana jako Prawo do odstąpienia od umowy), co po prostu oznacza, że masz prawo do pełnej anulacji w ciągu 14 dni, jedynym warunkiem jest to, że skontaktujesz się z naszym wsparciem klienta w ciągu tych 14 dni.

Prawo do odstąpienia nie dotyczy:

  • Zegarków, które były używane w taki sposób, że pojawiły się na nich ślady lub uszkodzenia. Nie możemy tego zaakceptować ani ponieść za to odpowiedzialności.
  • Zegarków, których ogniwka bransoletki zostały dostosowane.
  • Zegarków, które naprawiłeś lub zmieniłeś w jakikolwiek sposób.
  • Produktów intymnych, które nie posiadają specjalnego uszczelnienia, takich jak kolczyki.

(Nie dotyczy to przedmiotów, które zostały uszkodzone podczas dostawy.)

Żałuję zakupu, co teraz mogę zrobić?

Wyślij e-mail do obsługi klienta, abyśmy wiedzieli, że chcesz anulować swoje zamówienie i zwrócić produkt. Zawsze podaj numer zamówienia.

Kiedy już wyślesz nam prośbę o zwrot produktu, dostarczymy ci wszystkie niezbędne informacje do odesłania przedmiotu do nas.

Wyślemy ci dokument do wydrukowania w celu przetworzenia zwrotu,

  1. Notatka Zwrotna, wyjaśniająca powód zwrotu zamówienia i wszystkie szczegóły zamówienia 

To ważne , abyś umieścił Notatkę Zwrotną w paczce ze zwrotem, aby nasz magazyn otrzymał poprawne informacje.

Pamiętaj, aby oddać wszystkie dokumenty, takie jak oryginalny certifikat gwarancji, pudełko, itp. wraz z produktem.

Produkty zwracane bez jakiegokolwiek kontaktu i zgody od naszej obsługi klienta nie podlegają odpowiedzialności.

Nie pozwól, aby twoja paczka była zwracana automatycznie. Jeśli paczka nie zostanie odebrana na czas, zostanie nam zwrócona, a naliczone zostaną dodatkowe koszty w wysokości 20 EUR. Jeśli chcesz, aby twoja paczka została do ciebie ponownie wysłana, musisz skontaktować się z naszą obsługą klienta, aby uzyskać link do opłacenia dodatkowej opłaty za dostawę. Jednakże, musi to być zrobione PRZED zwrotem paczki. W przeciwnym razie zamówienie trzeba całkowicie złożyć ponownie.


Jak mogę przerwać moje zamówienie?

Jeśli złożyłeś zamówienie, które chcesz anulować przed jego otrzymaniem i nie otrzymałeś jeszcze powiadomienia, że zostało wysłane, musisz wysłać e-mail do naszego obsługi klienta najszybciej, jak to możliwe.

Nasza obsługa klienta może zatrzymać proces wysyłki i anulować twoje zamówienie.

Nie będą naliczane żadne opłaty.

Co mogę zrobić, jeśli otrzymałem/am niewłaściwy produkt?

Czasami mogą wystąpić błędy, ale nie martw się.

Czy to zdarzyło ci się przypadkowo zamówić niewłaściwy produkt, czy też nasz magazyn pomyłkowo spakował niewłaściwy model. Być może produkt został oznakowany nieprawidłowo, powinieneś skontaktować się natychmiast z naszą obsługą klienta.

Abyśmy mogli zrozumieć, co zostało błędnie wysłane, prosimy o przesłanie e-maila i dołączenie zdjęć produktu i etykiety. W ten sposób możemy pomóc ci jak najszybciej.

UWAGA! Niektóre kolory mogą być trudne do uchwycenia na zdjęciu ze względu na konieczność użycia lampy błyskowej, itp., więc mogą wystąpić pewne różnice między kolorem na zdjęciu a kolorem produktu w rzeczywistości.

Kto płaci za koszty zwrotu przesyłki?

Jeśli żałujesz zakupu lub zamówiłeś niewłaściwy produkt, to sam ponosisz koszty dostawy.

Jeśli wysłaliśmy niewłaściwy produkt lub jest on uszkodzony po otrzymaniu, możesz skorzystać z naszej etykiety zwrotnej bezpłatnie. Prosimy zauważyć, że nie ponosimy odpowiedzialności za żadne koszty, jeśli sam zdecydujesz się zakupić etykietę przesyłki od innej firmy kurierskiej, pomimo że przesłaliśmy Ci naszą opłaconą etykietę zwrotną do darmowego użytku.

Jeśli będziesz musiał wysłać produkt do naprawy w późniejszym terminie, weźmiemy odpowiedzialność za koszty dostawy, jeśli naprawa podlega gwarancji. Ta sama etykieta zwrotna zostanie przesłana do Ciebie drogą mailową.

Jeśli sam spowodowałeś uszkodzenie produktu lub ma on wadę, którą gwarancja nie obejmuje, sam ponosisz koszty dostawy oraz ewentualnych kosztów naprawy.

Jak odbywa się zwrot środków?

Po otrzymaniu zwrotu i jego przetworzeniu w naszym magazynie, zamówienie zostanie zaksięgowane.

Zapewniamy, że faktura w Klarna zostanie anulowana. Pamiętaj, że jeśli używasz naszej etykiety zwrotnej, jej koszt pozostanie na fakturze. Jeśli już zapłaciłeś, zostaniesz zrefundowany na to samo konto, z którego pobrano środki, w ciągu kilku dni roboczych.

Polecamy skontaktowanie się z Klarną, jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące płatności, ponieważ nasz dostęp do informacji kredytowej jest ograniczony.

Jeśli zakupiłeś przedmiot przez jednego z naszych partnerów, skontaktujemy się z nimi i poprosimy o zwrot/anulowanie faktury.

Gwarancja i Reklamacje

Więcej informacji na temat gwarancji znajdziesz tutaj

Co obejmuje gwarancja?

Gwarancja to dobrowolne, dodatkowe ubezpieczenie, które oferuje producent. Większość produktów objęta jest 2-letnią gwarancją.

W okresie gwarancji obejmowane są tylko ruch zegara, wskazówki i tarcza. Obejmowany komponent zostanie naprawiony lub zegarek zostanie wymieniony bezpłatnie, jeśli okaże się wadliwy pod względem materiałów lub wykonania w normalnych warunkach użytkowania.

Gwarancja Nie Obejmuje:

  • Wszelkich wad materiałów i wykonania baterii, obudowy, szkła, pasków z tworzywa sztucznego, gumy, skóry, metalu lub ceramiki, bransoletki, zapięcia lub śrub; w tym platerowania na obudowie i/lub bransolecie.
  • Uszkodzeń wynikających z niewłaściwego obchodzenia się, braku opieki, wypadków, wpływu zewnętrznego, normalnego zużycia, starzenia się lub starzenia. W tym niewłaściwego obchodzenia się z koronką i przyciskami.
  • Uszkodzeń wodnych, jeśli nie zostały przestrzegane instrukcje dotyczące poziomu wodoodporności produktu (zaznaczone na produkcie). Wodoodporne zegarki są oznaczone 10 ATM lub więcej.

Gwarancja traci ważność, jeśli zegarek został uszkodzony w wyniku wypadku, zaniedbania osób innych niż autoryzowani agenci serwisowi, nieautoryzowanego serwisu lub innych czynników niezwiązanych z wadami materiałów lub wykonania. 

Warunki gwarancji mogą się różnić między producentami, dlatego upewnij się, że przeczytałeś dokładnie książeczkę gwarancyjno-instrukcyjną dołączoną do zegarka.

Jaka jest różnica między Gwarancją a Gwarancją Prawną?

Gwarancja a Gwarancja Prawna to dwie różne rzeczy.

Gwarancja jest dobrowolna i może być postrzegana jako uzupełnienie praw, które już posiadasz na podstawie prawa konsumenckiego. Gwarancja Prawna różni się w zależności od kraju do kraju i zazwyczaj wynosi zwykle 2-3 lata.

Aby dowiedzieć się, jak Twoje państwo stosuje Gwarancję Prawną, śmiało sprawdź pod następującym linkiem: europa.eu/gwarancje

Większość krajów w UE stosuje te same lub podobne przepisy, a my je tutaj podsumowaliśmy: Jeśli coś jest nie tak z Twoim zakupem, ważne jest, abyś skontaktował się z nami tak szybko, jak to możliwe. Musisz złożyć formalną reklamację w ciągu dwóch miesięcy od odkrycia wady, aby została ona rozpatrzona.

Możesz składać skargi dotyczące wszelkich wad, które pojawią się na przedmiocie. Jesteśmy jednak odpowiedzialni za wadę tylko wtedy, gdy uznana jest za pierwotną, to znaczy wada była już obecna w produkcie, gdy go otrzymałeś.

Błąd wynikający z zaniedbania, nieprawidłowego użytkowania (błąd w obsłudze), wypadków lub podobnych sytuacji, nie może być nam zarzucany.

Wady, które pojawią się w ciągu sześciu miesięcy od daty dostawy produktu, uważa się za istniejące w chwili dostawy, chyba że stanowi inaczej. Jeśli błąd pojawi się później, ciężar dowodu spoczywa na kliencie, który musi udowodnić, że błąd już istniał w chwili dostawy,

Mamy prawo próbować naprawić problem tak, jak uważamy za stosowne. Oznacza to, że musimy mieć możliwość naprawy produktu lub dostarczenia innego produktu o równoważnej wartości. Nie możesz więc żądać anulowania i zwrotu pieniędzy, nie dając nam wcześniej szansy rozwiązania problemu i wyczerpania wszelkich środków na jego rozwiązanie bez powodzenia.


Moje zegarek jest zepsute/uszkodzone, co powinienem zrobić?

Uszkodzone podczas dostawy:

Jeśli twój zegarek jest uszkodzony lub jakaś funkcja nie działa poprawnie podczas dostawy, oczywiście wyślemy nowy, jeśli model jest nadal dostępny. W przeciwnym razie otrzymasz pełny zwrot pieniędzy. Zegarki, które się zatrzymały, zazwyczaj wymagają jedynie nowej baterii, i nasza obsługa klienta zazwyczaj zawsze sugeruje, aby po prostu wymienić baterię. Oczywiście zwrócimy koszty wymiany baterii, jeśli zegarek przestanie działać w ciągu 14 dni od otrzymania go. Ponownie, powodem szybkiego wyczerpywania się baterii może być to, że bateria jest wkładana podczas produkcji zegarka, a następnie może przez długi czas być przechowywana w magazynie itp., zanim trafi w ręce klienta.

Uszkodzone po dostawie:

Jeśli po pewnym czasie użytkowania musisz skorzystać z gwarancji lub prawa do reklamacji, prosimy o skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta, abyśmy mogli ustalić, co powinno być zrobione, aby pomóc Ci jak najbardziej sprawnie. Jeśli uszkodzenie jest widoczne, będziemy potrzebować zdjęcia produktu, abyśmy mogli pomóc ci w najbardziej efektywny sposób. Pamiętaj, aby zrobić zdjęcie z dobrym ostrością, abyśmy mogli jasno zobaczyć uszkodzenie. W przeciwnym razie nie będziemy w stanie poprawnie zobaczyć uszkodzenia. Jeśli odkryjesz wadę w produkcie i mimo to będziesz go używać, niestety nie możemy ponosić odpowiedzialności za ewentualne szkody, jakie może to spowodować.

Mamy własnego zegarmistrza/specjalistę, i gdy naprawa gwarancyjna zegarka zostanie zatwierdzona przez naszego rzeczoznawcę, zostaniesz poproszony o przesłanie nam zegarka. Po otrzymaniu zwrotu otrzymasz automatyczne powiadomienie, a następnie zrobimy zdjęcia zegarka do dokumentacji, zanim prześlemy go do naszego zegarmistrza, który przeprowadzi naprawę.

Otrzymasz potem wiadomość tekstową i e-mail, gdy zegarek zostanie naprawiony i wróci do ciebie. Czas naprawy zależy od usterki zegarka i obciążenia pracy zegarmistrza, ale zazwyczaj ten proces trwa około 5-7 tygodni.

Jeśli okaże się, że wada nie podlega gwarancji/prawu do reklamacji lub wynika z zewnętrznych wpływów, skontaktujemy się z tobą przed rozpoczęciem naprawy i może cię obciążyć kosztami przesyłki i obsługi. Nie wysyłamy żadnych aktualizacji w trakcie naprawy, skontaktujemy się ponownie, gdy produkt zostanie naprawiony i zwrócony lub jeśli wystąpią jakiekolwiek opóźnienia.

Jak zarejestrować moją gwarancję?

Przy każdym zakupie produktu z minimum 2-letnią gwarancją dołączamy naszą własną kartę gwarancyjną.

Na karcie znajdziesz instrukcje dotyczące jak zarejestrować swój produkt na naszej stronie internetowej, aby uzyskać numer gwarancji.

Po otrzymaniu tego numeru drogą mailową, możesz go zapisać na karcie i przechowywać w pudełku, z którego wyjęto zegarek. To jest przydatne, jeśli chcesz sprzedać zegarek lub podarować go w prezencie w okresie gwarancji, dzięki czemu wiemy, że zegarek został zakupiony od nas.  

Jeśli musisz zgłosić roszczenie gwarancyjne w okresie gwarancji, możesz skontaktować się z naszym wsparciem klienta i podać im numer gwarancji jako identyfikację wraz z opisem tego, w czym potrzebujesz pomocy.   

TUTAJ możesz zarejestrować swój produkt!