Kontaktuj się z nami
Twoja lista życzeń

Twoja lista życzeń jest pusta!

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty!

Twoja lista porównawcza

Warunki ochrony Dialando

1. Plan Ubezpieczenia

Ten kontrakt reguluje zegarek fizyczny i wsparcie techniczne, które dostarcza Ci DIALANDO w ramach wspomnianego wyżej planu (każdy z nich zwany dalej "Planem") dla usługi marki Dialando wymienionej w dokumencie potwierdzającym zakres ("Numer zamówienia").

Aktualnie oferujemy Ci dwie opcje ubezpieczenia:

  • Ochrona Dialando (11,99€/rok) *0,03 €/Dzień
  • Ochrona Dialando PLUS (14,99€/rok) *0,04 €/Dzień

2. Kiedy Zaczyna Się i Kończy Ubezpieczenie

Plan ubezpieczenia jest ważny przez 379 dni (1 rok + 14 dni okresu odstąpienia) od dnia zakupu. Data wygaśnięcia zostanie określona w potwierdzeniu zamówienia.

3. Co Jest Objęte Ubezpieczeniem?

Ochrona Dialando obejmuje materiały, produkcję i oczywiście wady obsługi.

W zależności od tego, czy wybrałeś plan "Ochrona Dialando" czy "Ochrona Dialando PLUS", oto lista przedmiotów objętych tą gwarancją.

  • Wady materiałowe i wykonawcze przy normalnym użytkowaniu
  • Zwykłe zużycie i ścieranie (np. Brud)
  • Obudowa
  • Utracony kryształ (jeśli dotyczy)
  • Bransoleta
  • Paski
  • Sprzączka
  • Spinki
  • Korona
  • Zegar

Jako dodatkowe, plan "Ochrona Dialando PLUS" obejmuje również:

  • Szkło (Rozbite lub porysowane)
  • Uszkodzenie ruchu (Nieprawidłowe użycie/obsługa)
  • Uszkodzenia spowodowane wstrząsami i zgnieceniem
  • Nieprawidłowe obchodzenie się
  • Uszkodzenia spowodowane kontaktem z wodą i wilgocią (co najmniej 5 ATM)

W zależności od wybranego zakresu, naprawa zostanie przeprowadzona lub zegarek zostanie wymieniony bezpłatnie, jeśli udowodniono, że szkoda mieści się w wyżej wspomnianym zakresie.

W przypadku poważnych uszkodzeń, które uniemożliwiają naprawę, Dialando wyśle Ci taki sam model zegarka. Jeśli Twój model jest niedostępny, zostanie dostarczony zegarek o równej wartości i podobnym stylu , może być to skoordynowane wcześniej lub nie. Ochrona dla zegarka zastępczego kończy się wraz z Twoim ubezpieczeniem Dialando Protection nabyte przy zakupie pierwszego zegarka związanego z tym, a nie zastąpionego zegarka.

4. Co Nie Jest Objęte Ubezpieczeniem?

W przypadku planu "Ochrona Dialando PLUS", jakiekolwiek szkody w okolicznościach inne niż te określone powyżej nie będą objęte ubezpieczeniem. chociaż jest to mało prawdopodobne, ponieważ jest to dość kompleksowe ubezpieczenie.

Ochrona Dialando” w swojej standardowej wersji nie obejmuje następujących okoliczności szkody:

  • Szkło (Rozbite lub porysowane)
  • Uszkodzenie ruchu (Nieprawidłowe użycie/obsługa)
  • Uszkodzenia spowodowane wstrząsami i zgnieceniem
  • Nieprawidłowe obchodzenie się
  • Uszkodzenia spowodowane kontaktem z wodą i wilgocią (co najmniej 5 ATM)

Przypominamy, że uszkodzenia spowodowane wodą nie będą objęte ubezpieczeniem Dialando Protection jeśli nie zostaną zachowane zgodnie z instrukcjami dotyczącymi poziomu odporności na wodę produktu (oznaczonego na produkcie), w tym szkody związane z ekspozycją zegarka na inne rodzaje płynów lub substancji chemicznych (poza zwykłą wodą lub wodą morską). Ponadto uszkodzenia wodne zegarków poniżej 5 ATM nie są objęte.

5. Jak Uzyskać Serwis i Wsparcie?

Jeśli chcesz skorzystać ze swojej Ochrony Dialando w przypadku uszkodzenia zegarka, musisz skontaktować się z naszym serwisem klienta.

Nie zapomnij wprowadzić numeru zamówienia, który został wysłany na Twój adres e-mail w chwili zakupu, aby potwierdzić ważność Twojej ochrony. Zespół odpowiedzialny za Dialando skontaktuje się z Tobą , aby potwierdzić i skoordynować wysyłkę uszkodzonego zegarka w nie więcej niż 2 dni robocze.

Konieczne jest, abyś czekał na potwierdzenie od zespołu Dialando przed wysłaniem nam zegarka, ponieważ podamy Ci oficjalny adres, na który powinien być wysłany, a jednocześnie będziemy śledzić przesyłkę, więc musisz wysłać paczkę z opcją możliwości śledzenia. Również konieczne jest, abyś poczekał na potwierdzenie, że możesz nam go wysłać, ponieważ istnieje możliwość, że uszkodzenie lub naprawa będzie mogła być przeprowadzona przez zegarmistrza w pobliżu Ciebie, w ten sam sposób pokryjemy te koszty.

W przypadku konieczności wysłania nam uszkodzonego zegarka, koszty wysyłki pokrywasz Ty. Pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej zegarka, aby zwrócić go Tobie po naprawie, tylko jeśli adres dostawy znajduje się w Unii Europejskiej.

W tej samej wiadomości e-mail, która zostanie do Ciebie wysłana, zostaną również dostarczone niezbędne informacje do śledzenia procesu naprawy i czasów zakończenia. Dialando ma prawo być w kontakcie z Tobą z obszarem odpowiedzialnym za usługę Ochrony Dialando za pośrednictwem poczty, telefonu i czatu.

6. Twoje Obowiązki

Aby otrzymać usługę lub wsparcie w ramach ubezpieczenia, zgadzasz się przestrzegać poniższych:

  1. Podaj "numer zamówienia" jako dowód zakupu
  2. Podaj informacje na temat objawów i przyczyn problemów z objętym produktem
  3. Odpowiedz na żądania informacji, w tym, lecz nie tylko, na temat objętego produktu, takie jak numer seryjny, model, podjęte działania przed wystąpieniem problemu z objętym sprzętem i podjęte kroki w celu rozwiązania problemu
  4. Postępuj zgodnie z instrukcjami udzielonymi przez Dialando, w tym przesyłając zdjęcia na żądanie.

7. Przeniesienie Ubezpieczenia

Ochrona Dialando jest powiązana z produktem , a nie z klientem, więc to ubezpieczenie może być używane przez dowolnego użytkownika, który jest w legalnym posiadaniu produktu, mając możliwość sprzedaży produktu z aktywnym ubezpieczeniem nowemu właścicielowi, i ten ma dostęp do ochrony, o ile nowy właściciel ma "numer zamówienia" zakupu dostarczony osobie, która bezpośrednio zakupiła produkt z naszego sklepu internetowego, i że okres ubezpieczenia pozostaje ważny.

Jak Prawa Konsumentów Wpływają na Ten Plan

Dla konsumentów w jurysdykcjach, które korzystają z korzyści z przepisów lub regulacji ochrony konsumentów, korzyści przewidziane w wyżej wymienionych planach są dodatkowe do wszystkich praw i środków przewidzianych w takich przepisach i regulacjach. nic w tym planie nie narusza praw konsumenta przyznanych przez obowiązujące prawa obligatoryjne, w tym prawa konsumenta do środków wynikających z ustawowej gwarancji oraz do dochodzenia odszkodowania w przypadku całkowitego lub częściowego niewykonania lub niewłaściwego wykonania zastosowania jednego z jego zobowiązań umownych.

[tabela-ochrona]

Ochrona Dialando i Ochrona Dialando PLUS to produkt Aphrodonis Media Group Ltd

Numer telefonu do wsparcia: +46 10 551 5995

Wsparcie Whatsapp : +46 10 551 5995

(Mówimy po angielsku i szwedzku).